About Me

23 December 2014

Short review kpd segala hobi aku..

Assalammualaikum!
Okay, aku nak cite sikit je dulu pasal hobi aku di waktu lapang dan tak lapang.
Knp aku kata tak lapang? Sbb time aku busy pun, aku akan melencong buat hobi aku hehehehe :p

Pertamanya hobi aku adalah...membaca? memang tak la. even dalam mimpi pun aku tak pernah ada scene membaca! hihihi ;-)

Orite, let's begin :-
  1. aku suka masak
  2. aku suka DIY [Do It Yourself]
  3. aku suka melawo (makeup2 la!)
  4. aku suka tgk movie
  5. aku suka layan youtube
Well, buat masa sekarang, ni la TOP 5 benda yang aku suka buat.
Benda2 ni jugak tak memerlukan aku sembang dgn org, jumpa org.
Kiranya, aku ni sebenarnya nak macam ala2 bak kata peribahasa diam-diam ubi berisi gitu :p
ye ar weh, aku tak sembang dgn org byk, aku duk diam je, tp diam2 aku tak bermakna aku tak reti itu ini, ye tak? :)
Bkn niat aku utk show off kat sini, tp aku sentiasa nak jd yg terbaik, 
sekurang2nya utk diri aku sendiri (sorak dan tepuk tangan) hahaha
Bagi aku, tiap-tiap hari adalah hari utk aku belajar benda baru. Tp dlm lingkungan TOP 5 ni la =.=
Tak apa, jika umur ku masih panjang, aku akan pergi meluas dlm bidang2 lain pula! (sorak dan tepuk tangan lagi)
Stay tuned utk hobi2 aku ni semua sbb aku akan kasi link page2, video2 dan resepi2 yang menarik utk aku kongsikan!

See ya! Byebye!

No comments:

Post a Comment